اخبار

راه‌اندازی کمپین خیریه

اگر تا به حال برای به راه اندازی یک کمپین جمع آوری کمک‌­های مالی برای خیریه خود برنامه ریزی کرده باشید، حتما متوجه شده­‌اید که میلیون‌ها نکته جزئی در انجام این کار اهمیت دارند. شما باید رونوشتی از صفحه کمپین خود بنویسید، منابع را برای سرمایه گذاران همتا به همتا بفرستید، لیست ایمیل­‌ها را دسته بندی کنید، اطلاعات گرافیکی خود را گردآوری کنید و کارهای بسیار دیگر...

اگرچه معمولا کمپین‌های جمع آوری کمک مالی متفاوت از یک‌دیگر هستند، اما عملکردهای مشترک و مشابه‌ای وجود دارند که می‌­توانید آن­‌ها را برای موفقیت در نسخه شخصی خودتان به کار ببندید.

کافی است 8 راهنمایی پیشنهادی که در ادامه شرح داده می‌­شوند را به کار ببندید تا مطمئن شوید همه چیز تحت کنترل است، حامیان‌تان شما را همراهی می­کنند و به سود می‌­رسید.
شما هم‌چنین می‌توانید از بهترین و جدیدترین شیوه­‌های جمع آوری کمک‌های مالی با حضور در کنفرانس مجازی ما که به صورت رایگان برگزار می‌­شود، مطلع شوید.

1. از نزدیکان خود بازخورد بگیرید؛

ارائه کردن برنامه‌­ها و ایده‌­هایتان به گروهی کوچک از حامیان اختصاصی و سرمایه­‌گذاران بزرگ قدیمی، نیروی محرکی است تا با اطمینان آن­‌ها را به صورت رسمی، به عده زیادی از حامیان معرفی کنید.
اگر کمپین شما از قبل رشد مالی داشته باشد، مردم راحت‌تر به شما کمک مالی اهدا می­‌کنند، که برای رقم زدن این اتفاق باید ارتباط‌تان با مخاطبان اصلی را همواره حفظ کنید. 

2. همواره پیشگام و در مرکز توجه باشید؛

داشتن یک نام تجاری خوب نه تنها اعتماد حامیان را به شما جلب می­‌کند، بلکه مهر تائیدی است بر این هدف قابل دسترس که کمپین سرمایه گذاری شما، تنها متعلق به خودتان است. اگر نام تجاری، لوگو و رنگ‌های موسسه غیر انتفاعی شما، با کمپین جمع آوری کمک‌های تازه تاسیس شما هم‌خوانی نداشته باشد، برای خیرین ثابت‌­تان کمی گیج کننده می‌شود. علاوه بر این، این مسئله در نحوه بازاریابی شما از طریق کانال‌های ارتباطی مانند ایمیل، شبکه­­‌های مجازی و درخواست‌های پستی، تاثیر به سزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *