یکی از مسائل مهم در گفتگوی مؤسسات (خیریه) با حامیان آنها باید تلاش برای تقویت یا برجستهسازی هویت افرادی باشد که از سازمان حمایت میکنند. اغلب این سؤال مطرح میشود که آیا یادآوری مداوم این نکته به اهداکنندگان که آنها یک «اهدا کننده» (donor) یا «داوطلب» (volunteer) هستند، ایده خوبی است یا خیر.
چرا فرد باید سازمان شما را انتخاب کند؟

شاید عنوان کنید که نامگذاری یک فرد با عنوان «اهداکننده» یا «داوطلب» به بخشی از هویت وی که آن فرد را برای ادای دین به جامعه یا رفتاری به نفع اجتماع ترغیب میکند، اشاره دارد.
گرچه ممکن است حق با شما باشد، اما این سازمانتان را وارد رقابت با بیش از میلیونها هدف و مأموریت سازمانهای غیرانتفاعی دیگر - که از طریق آنها شخص میتواند احساس بزرگی خود را بروز دهد - میکند، اما چرا فرد باید سازمان شما را انتخاب کند؟