اگر تا به حال برای به راه اندازی یک کمپین جمع آوری کمکهای مالی برای خیریه خود برنامه ریزی کرده باشید، حتما متوجه شدهاید که میلیونها نکته جزئی در انجام این کار اهمیت دارند. شما باید رونوشتی از صفحه کمپین خود بنویسید، منابع را برای سرمایه گذاران همتا به همتا بفرستید، لیست ایمیلها را دسته بندی کنید، اطلاعات گرافیکی خود را گردآوری کنید و کارهای بسیار دیگر...

اگرچه معمولا کمپینهای جمع آوری کمک مالی متفاوت از یکدیگر هستند، اما عملکردهای مشترک و مشابهای وجود دارند که میتوانید آنها را برای موفقیت در نسخه شخصی خودتان به کار ببندید.
کافی است 8 راهنمایی پیشنهادی که در ادامه شرح داده میشوند را به کار ببندید تا مطمئن شوید همه چیز تحت کنترل است، حامیانتان شما را همراهی میکنند و به سود میرسید.
شما همچنین میتوانید از بهترین و جدیدترین شیوههای جمع آوری کمکهای مالی با حضور در کنفرانس مجازی ما که به صورت رایگان برگزار میشود، مطلع شوید.
1. از نزدیکان خود بازخورد بگیرید؛
ارائه کردن برنامهها و ایدههایتان به گروهی کوچک از حامیان اختصاصی و سرمایهگذاران بزرگ قدیمی، نیروی محرکی است تا با اطمینان آنها را به صورت رسمی، به عده زیادی از حامیان معرفی کنید.
اگر کمپین شما از قبل رشد مالی داشته باشد، مردم راحتتر به شما کمک مالی اهدا میکنند، که برای رقم زدن این اتفاق باید ارتباطتان با مخاطبان اصلی را همواره حفظ کنید.
2. همواره پیشگام و در مرکز توجه باشید؛
داشتن یک نام تجاری خوب نه تنها اعتماد حامیان را به شما جلب میکند، بلکه مهر تائیدی است بر این هدف قابل دسترس که کمپین سرمایه گذاری شما، تنها متعلق به خودتان است. اگر نام تجاری، لوگو و رنگهای موسسه غیر انتفاعی شما، با کمپین جمع آوری کمکهای تازه تاسیس شما همخوانی نداشته باشد، برای خیرین ثابتتان کمی گیج کننده میشود. علاوه بر این، این مسئله در نحوه بازاریابی شما از طریق کانالهای ارتباطی مانند ایمیل، شبکههای مجازی و درخواستهای پستی، تاثیر به سزایی دارد.